Ensam en sommarkväll

wehuu!! Min rockmormor ringde idag och berättade att hon hade köpt en platt-tv!! Är det nåt jag gillar så är det just, platt-tv! (vet inte varför...måste vara nån sjuklig åkomma i samband med att jag älskar inredning och design (ursh, jag vet.. nu jag låter som värsta fab5/Martin Timell..eller nåt) Den var tydligen större än våran, så även det bådar ju gott!  Ursäkta att jag blir glad för "småsaker" men det är ju just dom sakerna som räknas, eller hur? Särskilt som man inte ´har några större saker att glädja sig över!!

Förövrigt tillbringade jag förmiddagen under en stekande het sol, i en randig solstol och i poolen. Detta var mycket trevligt, eftersom tanken på att de följande dagarna antagligen kommer att innebära regn och oväder gjorde att jag njöt extra mycket.
Åh det blir en härlig kväll nu, ensam framför tv:n, mamma är nånstans och hänger upp tavlor inför en utställning.

Nu måste jag be att få rekommendera mig, jag har mat som ska lagas! Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0