Som att ligga med sin lillasyrra

"När man tränar, utsöndras endorfiner i kroppen så att man känner sig lycklig och kan plugga ännu bättre!  så sa Eve och drog med mig till badhuset. Jag var trött och stressad pga att jag skulle arbeta med diverse läxor när jag kom hem, men följde mer eller mindre lydigt med.
Och, jo, visst gick det bra. Vi var hurtiga och simmade 1 km, och jag var inte ens trött. Som jag sa just då till Eve, hade jag faktiskt kunnat simma 40 längder till. Jag lovar, jag överdriver inte mina idrottsprestationer, den här gången var det niente de problemo. 
Efteråt kände jag mig förvånansvärt uppåt, nästintill lycklig. Hon ska då alltid ha rätt!

Här följer en av alla konversationer vi hade i bassängen, som gjorde att tiden flög iväg och kroppen simmade på utan att tveka.

Eve: Hur går det med C då?
Jag: Med C, Gud, ja det var ju länge sen
E: Men ni har pratat och så?
I: Jaja, vi pratar och han är jättesnäll men... nej. Ibland är han för bögig. ibland är jag nästan säker på att han är bög. Vissa stunder kan jag tycka att Åh han är för söt och liksom så. Men jag tänder verkligen inte på honom längre.
E: Så du skulle alltså inte kunna tänka dig att ligga med honom
I: Nej, nej!!
E: jag förstår, det skulle vara som att ligga med sin lillebrorsa, typ, va?
I: hehe njaaa snarare som att ligga med sin lillasyrra....


xD

Kommentarer
Postat av: Agnes

hoppas att det inte var jag som förstörde allt. Som sa att jag trodde att han var bög ?! hehe hoppas verkligen inte det ^^

2009-02-25 @ 12:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0