Framtiden

Var på Universitetet för att liksom kolla läget där ;P Tycker dock inte att jag fick ut så mycket av  all information, men det var kul att träffa kompisarna. Jag och Agnes blev skjutsade tillbaka till Karro av Eve efter tredje och sista passet, och sedan begav jag och Agnes oss till MATSALEN som jag var GALET LYCKLIG av att få stiga in och kunna ta för mig av  varm mat - jag var grymt hungrig. Det var till och med riktigt gott....
När jag kom hem ringde jag Sara och vi prataade och praatade i ett par timmar - trevligt, men det hade varit roligare att få träffa dig, Sara, och prata mellan fyra ögon. ;D
Nu ska jag försöka göra klart religionen, som inte är ett dugg svår, men som jag inte orkar arbeta med...

Förresten -
 
Nu har jag insett en sak och det känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0